Ringside doctor wins $385,000 defamation fight

Dr John O'Neill successfully sues over columnist's false claims in metro newspaper

A ringside doctor will receive $385,000 in defamation damages after a newspaper columnist falsely claimed he allowed boxer Danny Green to keep fighting when he had “obvious brain damage”.